ابزار وبمستر

تصویر ثابت

گله های یک ورزشکار موفق ...
هئیت وزنه برداری شهرستان فریدن(پرافتخار ترین هئیت ورزشی شهرستان فریدن):به شما کاربر گرامی خوش آمد میگوید .نظر یاتون نره .دوستون دارم
 
تاريخ : 31 / 1 / 1392برچسب:,

 

وی همچنین درمسبقات قهرمانی کشور به دلایل ذکر شده شرکت نکرد.

و از مدال طلا ی خود گذشت تا به ورزش در اصفهان توجه خواصی شود.

مربی اونیز این عمل را تایید کرد وگفت:

او در این سال ها که خودرا غرق در تمرین کرد تا در این ورزش موفق باشد اما دلایل

غیر ورزشی باشگاهاورا از این ورزش دور کرد .

مرتضی می گوید:

من وزنه برداری هستم که در هر مسابقه برای طلا میروم من در لیگ کشور مقامات

خوبی برای این باشگاه اورده ام ولی به دلیل ذکر شده من از زدن وزنه در این

مسابقات برای این باشگاه خوداری کرده ام تا موفقیت خودرا نشان دهم تا بدانند من

می توانم تا در این رشته به تیم ملی دعوت شوم.

 

مرتضی دارای عناوینی مهم ورزشی است اما به دلایل مختلفی در این شهرستان

ناموفق بوده است

او از مسئولین می خواهد تا به هیئت وزنه برداری که اولین وپر افتخارترین هئیت

شهرستان است توجه خواصی شود .

 

راستی ما چرا با این استعداد ها ومدال افرین ها خود یک اپانسر فریدنی نداریم......؟

شکلک های محدثه


نظرات شما عزیزان:

شیرانی
ساعت23:31---21 شهريور 1392
بسیار سایت عالی.موفق باشی کاظمی

شیرانی
ساعت23:30---21 شهريور 1392
بسیار سایت عالی.موفق باشی کاظمی

شیرانی
ساعت23:29---21 شهريور 1392
بسیار سایت عالی.موفق باشی کاظمی

شیرانی
ساعت23:29---21 شهريور 1392
بسیار سایت عالی.موفق باشی کاظمی

شیرانی
ساعت23:29---21 شهريور 1392
بسیار سایت عالی.موفق باشی کاظمی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط حسین کاظمی

اسلایدر